§1
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu Blu Port i jest integralną częścią umowy, do której dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w obiekcie. Przyjmuje się, iż dokonując rezerwacji, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu.
§2
Rezerwacja i meldunek
- Dokonanie rezerwacji i zawarcie umowy z Gościem następuje telefonicznie, przez kontakt e-mail, system rezerwacyjny znajdujący się na stronie www.bluport.pl lub za pośrednictwem serwisów rezerwacyjny takich jak booking.com i innych.
- Celem potwierdzenia rezerwacji, konieczne jest dokonanie przedpłaty w wysokości 30%, w terminie 3 dni od chwili złożenia rezerwacji, na uprzednio wskazany numer rachunku bankowego. Brak wpłaty jest jednoznaczny z anulacją rezerwacji. W przypadku rezygnacji z przyjazdu, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
- Pozostała kwota za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu.
- Do każdej rezerwacji doliczana jest opłata klimatyczna. Jej wysokość ustalana jest na podstawie Uchwały Rady Miejskiej Mielna.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, jeśli przy wcześniejszym pobycie, rażąco naruszył regulamin.
- Gość nie ma prawa użyczać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił pełną opłatę za pobyt.
- Przebywanie osób niezameldowanych w obiekcie Blu Port, możliwe jest w godzinach 10:00 – 22:00, o czym należy poinformować właściciela obiektu.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie jego trwania, opłata za pobyt nie będzie zwracana.
§3
Doba hotelowa
- Doba hotelowa rozpoczyna się od godz. 16:00, a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna w godz. 22:00 – 7:00.
- Wcześniejsze zameldowanie (od godz.10:00) lub późniejsze wymeldowanie (do godz.15:00), pod warunkiem dostępności pokoju/apartamentu w danym dniu, podlega opłacie w wysokości 25% ceny za dobę za dany pokój/apartament.
§4
Pokój / Apartament
- W pokoju/apartamencie obowiązuje całkowity (obejmujący również balkon i taras) zakaz palenia papierosów. Palenie papierosów możliwe jest jedynie w wyznaczonym do tego miejscu (na zewnątrz budynku).
- Na terenie obiektu zabrania się smażenia ryb i innych potraw pozostawiających intensywny zapach.
- Wszelkie usterki wynikłe z użytkowania należy zgłaszać niezwłocznie personelowi obiektu
- W obiekcie obowiązuje zakaz używania przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, które nie stanowią wyposażenia apartamentu (nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy do sprzętu elektronicznego), np.: grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych, łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
- Wynajmujący sam sprząta pokój/apartament w czasie pobytu. Goście zobowiązani są do pozostawienia umytych naczyń i sprzętów kuchennych oraz wyrzucenia śmieci przed opuszczeniem apartamentu, ponieważ ten zakres czynności nie jest wliczony w sprzątanie końcowe.
- Pokój/apartament jest sprzątany przed przyjazdem i po wyjeździe Gościa. Dodatkowe sprzątanie pokoju/apartamentu, wraz z wymianą pościeli i ręczników, jest możliwe za dodatkową opłatą w kwocie 100 PLN. Dla pobytów powyżej 10-dniowych dodatkowe sprzątanie wliczone jest w cenę wynajmu. Dla pobytów powyżej 14-dniowych, poza sprzątaniem, możliwa jest bezpłatna wymiana pościeli.
- Ręczniki wymieniane są na życzenie Gości, nie częściej niż co 4 dni
- Przy każdorazowym wyjściu z obiektu Goście zobowiązani są do gaszenia świateł oraz telewizorów znajdujących sie w wynajmowanym pokoju/apartamencie.
§5
Odpowiedzialność Gości
- Goście zobowiązani są do utrzymywania obiektu w stanie zastanym oraz do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej. Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w pokoju/apartamencie, które zakłócają wypoczynek innych gości, jest niedozwolone. Gość naruszający ciszę nocną obowiązany będzie do zapłaty kary umownej w wysokości 1.000 PLN.
- Zachowanie Gości nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych osób przebywających w obiekcie. Zabrania się odtwarzania głośnej muzyki, nieprzyzwoitego, wulgarnego zachowania oraz zaśmiecania i zabrudzania obiektu.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałych z jego winy. Blu Port zastrzega sobie prawo do indywidualnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody oraz pobrania opłaty od Gościa.
- Dzieci na terenie obiektu powinny znajdować się pod stałą opieką opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- Gość powinien zawiadomić właściciela obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Dodatkowo za wyrządzoną szkodę Goście zobowiązani są do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu gotówką na ręce właściciela obiektu.
- Wprowadzanie rowerów, hulajnóg innych tego typu sprzętów do budynku możliwe jest za zgodą właściciela.
- W przypadku naruszenia Regulaminu, obiekt ma prawo odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do zastosowania się do żądań kierownictwa obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
§6
Odpowiedzialność obiektu
- Obiekt zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań w celu realizacji usługi w sposób sumienny, uczciwy i rzetelny.
- Jeżeli z przyczyn zależnych od obiektu nie dojdzie do realizacji usługi, obiekt zwraca uiszczoną przez Rezerwującego zapłatę, co wyczerpuje w całości wszelkie roszczenia Rezerwującego z tytułu jej niewykonania. Zwrot nastąpi w formie przelewu, na wskazany przez Rezerwującego numer rachunku bankowego, w terminie do 7 dni od dnia, w którym Rezerwujący zamierzał rozpocząć pobyt.
- W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, obiekt zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego pokoju/apartamentu, oferując pokój/apartament o takim samym standardzie lub wyższym. W przypadku braku dostępności pokoju/apartamentu obiekt zwróci Rezerwującemu wpłaconą kwotę za pobyt.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności związane z pracami budowlanymi jakie mają miejsce poza jego terenem.
- Obiekt zastrzega, że wszelkie roszczenia związane z w/w niedogodnościami będą odrzucane w całości.
- Obiekt zobowiązuje się do usunięcia wszelkich usterek powstałych w pokoju/apartamencie bez zbędnej zwłoki. Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od obiektu (dostawa mediów) nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji – Gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za całość rezerwacji.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione mienie (środki pieniężne, przedmioty wartościowe, dokumenty, itp.). Należy zachować szczególną staranność związaną z zamykaniem drzwi i okien w momencie opuszczania pokoju/apartamentu.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu mechanicznego, przedmiotów i sprzętu w nim pozostawionego. Parking znajduje się na terenie niestrzeżonym.
§7
Zwierzęta domowe
- Obiekt akceptuje małe i średnie zwierzęta domowe, po wcześniejszym uzgodnieniu. Obowiązuje dodatkowa opłata.
- Obiekt ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz niektórych ras psów.
- Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do trzymania zwierzęcia na smyczy na terenie obiektu, tak aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu oraz do naprawy wszelkich szkód poczynionych przez zwierzę, jak i niezwłocznego usuwania wszelkich nieczystości przez nie pozostawionych.
- Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do ogólnodostępnej kuchni oraz na teren wewnętrznego i zewnętrznego placu zabaw dla dzieci.
- Zabrania się pozostawiania w pokojach zwierząt bez opieki.
- Właściciele zobowiązani są posiadać własne posłanie dla zwierzęcia.
- Zabrania się przebywania zwierząt na łóżkach oraz kanapach stanowiących wyposażenie pokoju/apartamentu. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji – właściciel zostanie obciążony kosztami czyszczenia w/w przedmiotów.
- Jeżeli pościel, wykładzina lub kanapa w pokoju, w którym przebywa pies będzie przez niego zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel zostanie obciążony dodatkową opłata w wysokości 100 PLN.
- Właściciel zwierzęcia ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia mienia obiektu i prywatnego innych gości z winy zwierzęcia.
§8
Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Usługi Ogólnobudowlane TOM-BUD Tomasz Nadolny znajdująca się w Gąskach 76-034, przy ulicy Bałtyckiej 5. Kontakt z Administratorem Danych Osobowych jest możliwy pod numerem tel .+48 660-686-994
- Dokonując rezerwacji, Gość wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych ww. firmy. Dane te będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i wystawienia faktury za pobyt, zgodnie z przepisami rozporządzenia UE o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji oraz żądania ich usunięcia.
§9
Dodatkowe postanowienia
- W przypadku kwestii spornych – prosimy o kontakt z właścicielem obiektu lub o kontakt pod numerem telefonu 660-686-994.
- Ewentualne spory Stron rozpatruje sąd właściwy dla siedziby obiektu Blu Port.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.